close

弊弊弊!遲到添!早上聽不到鐘聲遲了起來!之後又不知道為甚麼個天要玩我,地鐵又信號故障!好啦好啦,快快讓我想個藉口..... 老闆要打黎喇!!!!!!!!

1. 我.... 我沖涼的時候,洗頭一起身,哇撞親個頭仲暈左呀!!!!!!
2. 尋晚我出去陪客飲酒,飲大左唔記得左自己架車泊左去邊呀,搵唔番呀!所以咪遲到囉!
3. 我老婆/老公囉,比我發現佢偷食呀!今朝我見住佢擺明係出去搵個狐狸精/佬,咪去跟蹤佢囉!拿,所以我咪遲到囉!
4. 唉,唔好提喇!我架車無油去入啦,點知去到油站比人打劫!又會咁岩,我架車又唔夠油去另一個油站,Sorry囉,搞到遲左到!
5. 我咩呀... 我等人黎保釋我先走到呀,咁咪遲左囉!
6. 講你聽都唔信呀!我架車唔知做咩訓左條友係度!咁我要報警乜乜乜,咪遲左囉!
7. 我無遲到架!一路番黎我都係無停過咁諗緊工作上既野!我無遲到呀!
8. 哇,嚇死我呀,我發夢見到我比你炒左呀!一定唔會啦!我無遲到呀嘛?
9. 係咁既,我今朝同平時一樣去車場拎車番黎啦,點知我個車胎比人偷鬼左,你話咁我點會準時番到黎丫!
10. 我跌左個電話去屎坑呀!咁我晏D要見客,我咪死都要撈番佢上黎囉。搞搞下咁就遲左喇!

大家唔好笑住,睇落以上既藉口都好鬼離譜,完全唔係理由的理由,但您知不知道,這些可是來自一個招聘網站的問卷調查而得來的。在調查當中,他們發現在5,000位的人事部從業員當中,23%的承認自己一個月至少遲到1次,而另外更有14%表示自己一星期就會遲到1次。此外,當問到老闆聽過最離譜的遲到藉口時,沒錯,就是您以上看到的10個了。唔好話唔教精你地,真係千祈唔好用上面個10個藉口呀!

By 原文連結: 10個離晒大譜的遲到藉口

arrow
arrow

    貓 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()