close
~無蛋無奶全素系列~心太軟~加聖誕version綠茶紅豆變奏♣ 
 
一般抹茶心太軟,用的朱古力是白朱古力,奶的高含量我是從來沒想過。
 
朱古力原味(1個份量)
 
材料
可可粉 11克
椰子油 (我用左芥花籽油) 20克
水 16克 (水部份可用豆漿,只係我連大豆都唔食得,所以先用水^_^)
糖 16克
木薯粉1克
雲呢拿精華液少許
低筋麵粉 7.5克
椰子油 or 芥花籽油可可粉(掃焗模)少許

 

做法
1. 可可粉拌入椰子油or 芥花籽油。
2. 水、糖、木薯粉、雲呢拿精華液拌勻。
3. 把1混合物加2混合物,拌勻。拌入篩過的麵粉。
4. 焗模塗上椰子油or 芥花籽油,灑可可粉,加入混合物,掃平表面,以210度焗10分鐘即成。

 

 

綠茶變奏(1個份量)
 
材料
綠茶粉 3克
椰子油 (我用左芥花籽油) 20克
水 16克 (水部份可用豆漿,只係我連大豆都唔食得,所以先用水^_^)
糖 16克
木薯粉1克
雲呢拿精華液少許
低筋麵粉 16克
椰子油 or 芥花籽油可可粉(掃焗模)少許

做法
先做紅豆蓉
個餡我用現成日本紅豆蓉加水,再雪成冰
實際份量無量,跟住用保鮮紙包成球,雪兩個鐘以上成冰就用得

 

1. 綠茶粉拌入椰子油or 芥花籽油。
2. 水、糖、木薯粉、雲呢拿精華液拌勻。
3. 把1混合物加2混合物,拌勻。拌入篩過的麵粉。
4. 焗模塗上椰子油or 芥花籽油,灑可可粉,加入混合物,冰粒入綠茶粉漿中焗掃平表面,以210度焗12分鐘即成。
 
小貼士
家用焗爐溫度不一,宜先焗一個,如不流心再調整時間。
第一次焗朱古力版,10分鐘左右,面唔夠硬,較濕,但流心效果都ok..好濃朱古力味之後因為加左冰餡,我焗左12分鐘左右,個面都有脆既感覺,中間帶有少量綠茶漿,同紅豆流心,雖然我脫模唔靚,但味道真係ok..最少..解了我心太軟之苦了~
 
 
最後調整一下食譜(1個份量)
材料
綠茶粉 3克
椰子油 (我用左芥花籽油) 20克
水 15克 (水部份可用豆漿,只係我連大豆都唔食得,所以先用水^_^)
糖 14克
木薯粉1克
雲呢拿精華液少許
低筋麵粉 25克
椰子油 or 芥花籽油可可粉(掃焗模)少許

做法
先做紅豆蓉
個餡我用現成日本紅豆蓉加水,再雪成冰
實際份量無量,跟住用保鮮紙包成球,雪兩個鐘以上成冰就用得
1. 綠茶粉拌入椰子油or 芥花籽油。
2. 水、糖、木薯粉、雲呢拿精華液拌勻。
3. 把1混合物加2混合物,拌勻。拌入篩過的麵粉。
4. 焗模塗上椰子油or 芥花籽油,灑可可粉,加入混合物,冰粒入綠茶粉漿中焗掃平表面,以210度焗12分鐘即成。
紅豆冰餡建議水份要重d,爆發效果應該更好,最後我焗左16分鐘,約十分鐘後調低到200度

 

 

每次再挑戰心太軟同布朗尼一樣,朱古力基本上係靈魂,但無論你用咩朱古力,99%黑朱古力都好,都會有1%奶丫,

如果真係素食者,或者會對奶敏感既,一定要小心,要用純可可粉,先真正無奶,全素的喔

我剛Google左,一般市售既黑巧克力,%代表可可脂,可可膏既含量,其餘剩低既就有糖,大豆卵磷脂,其他添加劑,
 
而因為我低碘飲食,大豆成份係禁食的,好彩無用黑巧克力,但如果對大豆成份無問題既人用黑巧克力做呢個甜品一定好食好多,好幸福!
 
我咁大決心去做,無非都係m記出左綠茶紅豆心太軟 (=v=)
 
完全係將我想食心太軟既慾望推至高峰~~~
 
作者:Ayanki
原文鏈結:http://www.weshare.hk/ayanki/articles/4510957
By~無蛋無奶全素系列~心太軟~加聖誕version綠茶紅豆變奏♣ - Yahoo Style 香港


arrow
arrow

    貓 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()